wtorek, 29 lipca 2014

Rozdział Pierwszy

Hejka. Dodaję pierwszą część mojego opowiadania. We wstępie jest wszystko wyjaśnione więc nie powinno być problemu ze zrozumieniem tekstu, natomiast po przeczytaniu rodziału mogą wystąpic problemy z głową :).
Zapraszam do czytania.
************************************************************************************
- Wychodzę mamo! - krzyknęła Tosia z przedpokoju ubierając buty do wyjścia.
- Gdzie idziesz?! Miałaś pomóc mi w pracy! Sama nie wyczyszczę wszystkich kibli w tym mieszkaniu, zwłaszcza że dzisiaj z każdego korzystałaś! - odkrzykuje mama z kuchni
- No mamo! Ale to Łan Dajrekszyn! Dzisiaj Harry będzie w nocnym klubie i muszę go poznać!
- No dobrze, to idź tylko mi dziecka nie przynieś do domu...I wróć na kolację!
- Stara...To jest klub nocny. N-O-C-N-Y  nie wrócę na noc.
-Oh..-wzruszyła ramionami mama - tym lepiej bo więcej żarcia dla mnie.
- Nara...-rzuciła Antonina wychodząc z domu w wysokich szpilkach.
Miała na sobie idealne ubranie na imprezę. Mimo że skąpe to nie odsłaniało tego co nie potrzeba. Ubrała się niesamowicie seksownie.
  
Jej nogi wydłużały wysokie czerwone szpilki które niesamowicie eksponowały jej łydki. Tylko pozazdrościć.
Co prawda lekko chwiała się idąc do klubu na spotkanie z Harrym ale szła dość zgrabnie co retuszowało jej
potknięcia.
Po paru minutach weszła do klubu. W tłumie ludzi zauważyła Harry'ego.
"Mmmmm wygląda lepiej niż na ekranie" pomyślała dziewczyna po czym oblizała się i pewnym krokiem ruszyła do Hazzy.
 - Hej Herri ! - stanęła przed nim łapiąc sie pod boczki i odrzucając część włosów za ramię.
- Cześć niunia. - zaśmiał się Styles patrząc na Tośkę - Niezłe wdzianko masz...- zlustrował ją
- Aghhh wiedziałam że ci się spodoba - zatrzepotała rzęsami.
- Jak masz na imię? - zapytał Hazz popijając drinka.
- Antonina, dla przyjaciół Tośka a dla Ciebie...- zagryzła wargę - Hipo pipo kicia....- uśmiechnęła się zadziornie.
Chłopak uniósł delikatnie brwi. "Pewnie gnojuwa myśli że ma u mnie szanse."- pomyślał przyglądając się jej - " Ale niezłe cycki ma...na parę nocy starczy."
- Więc ...Kiciu...- zaśmiał się
- Tak Hazzuś? - uśmiechnęła się szeroko Tosia
- Fajne suty masz...Komu je dasz? - poprawił seksownie włosy lokaty
Oczy Antoniny zabłysły w blasku kolorowych światełek 
-Tobie Heri! Tobie! - wykrzyczała.
- No to supi. Dzisiaj jestem wolny. Więc teraz chodźmy tańczyć a później pojedziemy do mnie.- powiedział i wstał łapiąc ją za rękę
Nogi się pod nią ugięły. Nie dlatego że miała dwudziesto centymetrowe szpile, skądże... Poszli na parkiet.
Tośka zaczęła wykonywać pewne ruchy obok Harryego 
- Może byśmy zatańczyli razem? Bliżej siebie?- uśmiechnął się niezręcznie Harry.
- No jasne...- oblizała usta i podeszła do niego.
Zaczęli Tańczyć. Tosia ocierała swoim ciałem o jego ciało co powoli doprowadzało go do szału.
- Pokazać Ci swój taniec brzucha? - zaśmiała się cichutko i podwinęła swój gorsecik.
- Mhmmm - wymruczał Harry.
Antonina zaczęła manewrować swoim brzuchem przed Harrym. Był wyraźnie zadowolony a uczestnicy imprezy zszokowani jej umiejętnościami.

 ***************************************************************************************

 To tyle na dzisiaj ;)

Mam nadzieję że podobał wam się pierwszy rozdział xD 
Kolejny pojawi się już jutro albo po jutrze. Zależy to od liczby komentarzy. 
Zapraszam do komentowania i pozdrawiam wszystkich ;* xx

12 komentarzy:

  1. Kocham Cię XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, coooo xDDDD
    Możesz informować mnie o rozdziałach na ask'u? http://ask.fm/purelukehemmings

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym rozdziale podam aska do postaci i tam będzie informacja o kazdym następnym rozdziale :)

      Usuń
  3. Niech mnie ktoś pozbiera z podłogi

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dotarłam do końca internetów! Ja Cię kocham normalnie! Mózg rozjebany, a mnie nie ma kto pozbierać z podłogi! Do tego te gify i tło! Ja jebie! XD Współczuję rodzicom, teraz będzie ze mną jeszcze gorzej XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Cię za to! Zawsze chciałam przeczytać ff takiego typu xDDDDDD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahahahaha mózg rozjebany.
    KOCHAM CIĘ ZA TO CO TU PISZESZ HAHAHAHAHAHAHAHA

    Zgaduję, że kolejny będzie jeszcze..... ciekawszy hahah

    OdpowiedzUsuń